tisdag.

Imorse var jag inte på humör för att skriva något långt inlägg så
jag skriver ett nytt nu när jag är på lite bättre humör
: )

Nu sitter jag här med vibra tone på magen efter att ha varit på
gymmet & sprungit en timme, hann inte träna maskinen som
är för magen på gymmet så jag passar på nu.
Dagen har bestått av jobb, vi for och shoppade på stan med
en boende och det var jätte roligt. Känns riktigt bra att jobba
inom handikapp eftersom det är så pass fritt, man kan fara ut
när man vill med dom eftersom dom är så pigga och det är bra.
Annars när man jobbar med så sjuka människor sitter man inne
mestadels och det är ju skönt att vara ute i det sköna vädret, nog
för att det var piss väder idag men till helgen ska det bli jätte fint
och jag jobbar ju helg i helgen så vi får hoppas att vi hittar på något
roligt : )

Efter att jag jobbat så for jag på hårbolaget & klippte mig, klippte bara
upp det så man har lite mer volym & så kortade jag av luggen lite bara.
Blev ingen stor förändring eftersom jag vill ha kvar längden på mitt hår,
men vi prata om hur jag ska färga det nästa gång och förmodligen blir
det några ljusa slingor i mitt svarta hår : )

Snart ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt & göra mig klar inför
körkortsteori som är ikväll, eller rättare sagt klockan fem. Måste komma
ihåg att ta med mig mitt arbets schema också så jag kan planera in kör-
lektioner med Kaj. Sen så ska vi lägga upp en plan inför mitt körkort ikväll
också, så det känns bra. Inte för att man ska stressa igenom det för då lär
man sig absolut ingenting, men jag vill ändå ha en plan eller något som jag
kan gå efter så jag inte blir så lat så jag får köra upp & allting efter sommaren.

Älsklingen är hos tandläkaren nu och han kommer inte tillbaka försen sent ikväll
om inte imorgon, saknar han faktiskt lite. Nog för att det bara är bra att vi inte är
uppi varandra hela tiden, men svårt att inte sakna en gulleplött som peder.
På måndag firar vi förresten 1 år :) undra vad man skulle hitta på då, något 
speciellt hoppas jag på eftersom ingen av oss varit med någon ett helt år förr. 
Det känns speeecial :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0