Torsdag.

Idag är det torsdag & det är kanon väder ute! Gud så härligt det är.
Jobbar till kring 11 så fick jag gå hem eftersom det inte fanns så
mycket mer att göra : ) Så jag gick hem och träffade Linnea som
dök upp från ingenstans ; ) Pratade en bra stund sen for jag hem
och tränade lite på crosstrainern.
Nu har jag just duschat, sitter och plattar håret. Lika bra att få det
bortgjort ifall det blir utgång ikväll : )
Var längesen jag umgicks med mina brudar och bara hade roligt.
Så vi får se vad det blir, utgång eller stanna hemma och se film.

Sitter & lyssnar på sommar musik och snacka om att jag längtar.
Det ska bli så skönt och jag har faktiskt blivit riktigt brun så nu
längtar jag ännu mer till sommaren ; )

Jag har världens finaste pojkvän & jag älskar dig mer än allting annat.
Lämna mig aldrig!


Förmodligen blire party med den här gumman ikväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0