BAJS

Har nu suttit i två timmar och letat fakta, skrivit om meningarna och nu har
jag skrivit väldigt mycket på mitt projektarbete. Men vad kommer härnäst?
Tur jag har träff med våran lilla handledare för denna skit på onsdag så får
jag svar på några frågor som jag har.
Det var faktiskt svårare än jag trodde måste jag erkänna, det är så mycket
som ska göras och när man heter sara bäckman och aldrig börjar i tid med
något arbete så får man minsann skylla sig själv.
Sen när man har en mor som säger en sak och en pojkvän som säger en sak
så blir saken inte ett dugg lättare, förstår inte hur man ska lägga upp den här
skiten och jag tycker verkligen synd om dom som inte kommit igång med det
här ännu. Det kommer ta en evighet för mig att bli klar och dessutom så ska
jag ju bli nöjd med arbetet och det brukar jag ha svårt för att bli, så innan det
här är slut har jag väl slått sönder datorn eller något.
Nej, nu har jag slutat skriva iallafall och ska försöka vila huvudet en stund så
kanske man tar nya tag imorgon. Kan ju glädjas åt att jag kommit igång iallafall.

Tänka sig att jag ska vara utan min klass och mina underbara vänner på skolan
i hela fem veckor till, kanske är jag fjantig som klagar redan första dagen men
vi fick ju bara träffas en vecka och sedan gå ut på praktik direkt. Hm.
Är så mycket roligare att ha lektioner med dom man tycker om och får surra ihjäl
sig på rasterna än att sitta på ett arbete och vara seriös i fem veckor.
Okej, jag ska sluta klaga.. men jag kommer sakna ihjäl mig efter brudarna och
efter skolan överhuvudtaget när man tar studenten.
Tja, kanske inte ska klaga på skolarbeten då.

Äh, lägga sig i sängen med en naken Peder vore inte helt fel nu.
tjiiing ;)






Kommentarer
Postat av: peder

grrr. nu ska jag allt visa dig vad ordet knulla innebär;)

2009-08-31 @ 20:20:44
Postat av: sabina

nej det blir nog inte så :/ själv då? hade du roligt i helgen? :)

2009-08-31 @ 20:22:34
URL: http://sabinabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah mmm se skönt ;)

ja bli ju rakt våt av tanken

2009-08-31 @ 20:31:09
URL: http://fr'
Postat av: ..

de hoppas jag. för våt kom du behöva vara om du skulle vilja gå närmase veckan. ';O)

2009-08-31 @ 20:45:46
Postat av: sara

Men klart jag är våt, när man tänker på din stora kuk kan man inte vara annat. Spelar ingen roll om jag är våt eller inte, kommer ändå inte kunna gå på flera veckor älskling. Nu äre dags att klä av sig naken och skutta isäng!

2009-08-31 @ 20:57:25
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: peder

vill ja lova.. för här ska puppes te jävulen avlös mig ;)

2009-08-31 @ 21:02:51
Postat av: sara

Hahaha, he låt fint ;)

2009-08-31 @ 21:06:59
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: diana

peder



grrr. nu ska jag allt visa dig vad ordet knulla innebär;)



hahahahha jag dör av skratt!!!!!! :P

2009-08-31 @ 23:02:54
URL: http://dieana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0