du är allt jag någonsin önskat

Föralltid.
det innebär
att jag alltid kommer ställa upp
att jag aldrig sviker
och att jag offrar allt.
det innebär
att jag ska leda dig ut ur mörkret
att jag finns här för att hålla om dig.
när du rest dig upp
så att du inser att det finns något
att kämpa för.
det innebär
att jag ger dig mina andetag
när du inte längre orkar andas
och att jag ger dig mitt hjärta i din hand
för jag vet att du inte krossar det
genom att svika mig.

men det innebär även
att jag går med dig upp till porten
när den dagen kommer.

för visst sa jag att jag aldrig
ska lämna din sida?

 

Kommentarer
Postat av: Bröst

Åh älskling. Du gör mig varm. Älskar dig<3

2009-08-15 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0