.

Ikväll är ingen bra kväll, jag är glad för att jag är ledig och får sova ut imorgon
och jag är glad för att det pirrar i hela min kropp för jag har bestämt vad jag &
världens finaste Peder ska göra. Men jag säger inget så har jag inget sagt!

Men samtidigt så är jag väldigt ledsen? Varför kan människor inte bara säga
det rakt ut istället för att skita i en totalt? Det är så otroligt jobbigt, man går ständigt
runt och tänker på vad man gjort för fel om man ens gjort något fel.
Man tänker helt enkelt på varför människor bara kan skita i en efter så många år.
Äh, jag borde nog sluta tänka på det helt.. iallafall försöka.

Nu - sängen, min snygga pojkvän håller på att somna.

.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0