Fredag.

Äntligen fredag och äntligen min sista dag på jobbet för i sommar, så skönt
det känns! Efter idag får jag sova hur länge jag vill i en vecka och jag får göra
precis vad jag vill i en heeeeeel vecka innan skolan börjar. Puuuuh

Ska strax fara och hämta ut pengar eftersom jag och Elin ska bjuda på fika
idag, vi bestämde oss för att köpa något på lilla b istället för att baka något.
tycker jag var en smart idé, jag är inte speciellt bra på att baka och mamsen
är inte hemma ; /

Måste komma ihåg att packa ned lönepappret som jag ska lämna in idag för
augusti månad, tänka sig att jag har jobbat i lite mer än 8 veckor i sommar.
That´s not bad.



Kommentarer
Postat av: elin

jag smakade faktiskt på den, den var rätt god ;D

2009-08-16 @ 13:06:44
URL: http://elinritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0