Fredag.

Jag kan sammanfatta gårdagen i umeå med några ord.
Svett
God mat
(Min dag blev räddad när jag fick sushi till lunch!)
Tusen människor
Rolig stund med pappa när mamma var hos sjukgymnasten, trodde
aldrig jag skulle sluta skratta. HAHAH!
Galen kvinna som sa " fan så snygg du är!" när vi möttes på sjukhuset


Haha på tal om det sista, jag har nog inte blivit så chockad i hela mitt liv.
Nog blev jag glad alltid, men hon bara sa rakt ut att jag var så snygg och
det har ingen annan sagt till mig förutom mina närmsta då ;p men det var
faktiskt riktigt roligt.

Fick med mig hem en snygg klocka från Nolia och ett par rosa foppaskor
som pappa köpte till mig, tack! :)
Så köpte jag ett linne på HM och sen inte så mycket mer, jag var riktigt duktig
igår som inte slösade bort massa pengar på saker jag inte använder.

Idag är det strålande sol och jag har varit ute med hunden hela morgonen, vi
tog oss en lång prommis och sen duschade jag henne och så skönt hon tyckte
att det var. Världens snällaste och sötaste hund har vi :)
Nu ska jag duscha och göra mig klar inför att börja jobba, jobbar hela helgen..
Pengarpengar!!

Det här vart ett kasst inlägg, men jag har bråttom och inte alls tid att ladda upp
massa roliga bilder men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0