frreeesch

Nu har jag suttit på rumpan i fyra timmar och blivit riktigt ompysslad.
Först fixade jag mina naglar hos en tjej som heter Frida och jag
rekomenderar verkligen henne! grymt duktig tjej och jag blev riktigt
nöjd med mina nya naglar.
Efter jag varit där så åkte jag på hårbolaget och färgade mitt hår och
klippte mig, nog är jag nöjd alltid.

Ikväll ska jag kanske träna som jag inte hunnit med idag, vet att jag bokat
in mig på bandet någon tid men vet inte när det var.
Skönt att få röra på sig när man bara suttit stilla hela dagen.



Kommentarer
Postat av: elin

nämen vad härligt :)

jodu sara, jag saknar verkligen dig mest av allt! ;)

2009-08-17 @ 22:38:31
URL: http://elinritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0