happy

Är jätteglad över att det är så många som läser min blogg, då jämför jag mig inte
med blondinbella eller kenza som har hur många läsare som helst utan jag blir bara
så glad över att det är rätt många som besöker min blogg varje dag.
Har inte lagt utan den någonstans förutom på bilddagboken så just därför blir jag glad.
Måste ju vara ett tecken på att ni läsare tycker om min blogg och det är toppen!

Sitter iallafall här nyduschad med en jättemysig tröja som mamma köpte till mig
när hon var i övik, den är från bikbok & är både snygg och skön.
Väntar på att mitt gull ska komma hem så jag får pussas, imorse var det ingen härlig
känsla när han åkte på jobbet och jag låg kvar i sängen.
Saknade honom direkt han åkte iväg, bara för att jag älskar honom så otroligt mycket.

Kan ju även nämna att i helgen fick jag höra så söta saker från olika människor både
när vi åkte till Vilhelmina och när vi kom fram. Jättemånga som kom fram och sa hur
söta jag och peder är tillsammans och att han har hittat sig en sån fin tjej.
Dessutom sas det mer men jag orkar nog inte nämna det i bloggen för då blir säkert
någon lite halv sur, men det var underbart att höra sånt.
Dessutom att jag fick umgås med Marica och massa kompisar till Peder gjorde saken
ännu bättre! Haha, var en snäll själ som frågade varför i helvetet han inte hade fått
träffa peders flickvän tidigare. För jag var så snäll tyckte han och det värmde!
: )

Nu ska jag fortsätta vara hungrig och fortsätta vänta, klockan är ju snart fyra så får
hoppas att dom kommer hem snart så min mage får bli mätt.
Tror minsann vi ska äta rester från igår och det innebär tacos, gu se gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0