hehhh

Nu är det ingen vila längre utan nu är vanliga lektionerna igång igen och det
känns väl sisådär, känns så härligt att få börja med några nya kurser och lära
sig mer inom sjukvården. Sen är jag väl inte bäst på historia heller men det blir
nog lärorikt att läsa det också, bra ämne att ha ifall man vill läsa vidare efter att
man gått ut gymnasiet. Jag läser alla ämnen som man behöver ha för att komma
in på högskolan så har jag gjort bort dom, slipper man fixa dom sen.

Sista lektionen var den roligaste på hela dagen måste jag säga! Hade laddat upp
hela dagen för att ha Aeromix och det var fasiken det roligaste jag gjort tror jag.
Hur kul är inte aerobics? skitskoj! Så boxades vi och jag kan lova att jag svettades.
Så härlig känsla att träna tillsammans med massa andra & med musik.
När den kursen är över ska jag nog kolla ifall det finns någonstans här i Lycksele
man kan träna aerobics och step up.

Direkt jag kom hem så tog jag bara på mig några byxor och nej jag har inte hunnit
med duschen än. Jag och gubben följde med Maggan & Micke på dollarstore för dom
skulle handla lite saker till lägenheten : ) sen när vi skjutsat hem dom åkte vi och köpte
en present till min farbror som fyller år idag! Vi ska dit och gratta honom ikväll.
Så grattis på dig Roffe! ;D

Kommentarer
Postat av: diana

men puss!

2009-08-27 @ 22:53:33
URL: http://dieana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0