hej

Jag måste ju seriöst vara den dummaste på denna jord, älsklingen skriver
att det har hänt en liten olycka och jag frågar vadå? Han svarar att bromsen
lossnat och jag trodde det hände medans han stod still och lagade bilen så
jag svarat " Jaha, vad ska jag göra åt det? " Så skriver han att han kunde ha dött
och självklart blir jag tok orolig, nu sitter jag här och både är rädd och skäms för
att jag är så satans klantig. Huvva, ibland borde jag faktiskt tänka efter innan jag
skriver ett sms.
Och nu skriver han att han fick ta korsningen i 70, så ifall det kommit en bil hade
jag fått köpa en ny pojkvän. Hahaha, han är ju för söt. Jag skulle inte köpa en ny
pojkvän för något i hela världen, jag älskar dig sötgris!!

Har tränat på träningsmaskinen nu på morgonen istället för en promenad i regnet
och jag kan säga att det känns i benen efter man kört den. Pappa köpte den för att
jag ville ha en sådan och jag har knappt tränat på den någon gång, far antingen på
gymmet eller far ut och springer / går. Men nu tänkte jag ta tag i det hela och göra min
käre far stolt, så jag tränade på den och nu ska jag nog bege mig in i duschen.

Det är tråkigt att vara själv här hemma, mamma är på jobbet och jobbar lite eftersom
hon börjar jobba imorgon. Pappa är på fotboll för han ville se hur det gick för Lycksele
P-17 att spela och här sitter jag alldeles själv och kollar ut genom fönstret och lider av
någon slags depression, är inte förvånad över att det är sånt pissigt väder bara för att
jag har slutat jobba för i sommar. Huvva, nu gillar jag verkligen inte gud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0