heyba

har ätit mig riktigt mätt på massa godsaker ikväll och bara njutit, inte alla
gånger man gör det inte. Har hyrt en film som jag inte ens minns vad den
hette men den såg ut att vara bra, min älskade far och min älskade pojkvän
ser fotboll så det blir inget filmtittande än på ett tag men innan jag somnar
framför datorn får vi hoppas att gubben vill se på film.

Dagen har gått så otroligt fort, måste vara för att jag spenderat den med en
otroligt underbar människa. Vi har varit vänner i 13 år Linnéa och även fast
det har varit ett tag sen sist vi umgicks känns allting så bra, precis som vanligt.
När vi kollade på alla filmer idag som vi spelat in när vi var mindre kunde jag
inte sluta skratta och jag kunde verkligen inte sluta le inombords, vi har gjort så
sjuka / roliga / underbara saker under alla dessa år och det är minnen som jag
alltid kommer bära med mig. Tänka sig att man kan komma så nära en människa
och sakna en människa så mycket när man inte ses på ett tag, helt otroligt.
Även fast det inte är samma sak längre, även fast vi har blivit äldre så är jag fort-
farande lika glad när vi ska umgås som jag var då.
Det känns som att oavsett hur lite vi umgås så kommer det alltid vara vi två på ett
eller annat sätt, vi två hör ihop och våran vänskap vill jag aldrig förlora.


äkta vänskap
dör aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0