heyheyhey

Nu är mitt jobb för i sommar avklarat och jag har en hel vecka framför mig
att vila och bara njuta, förstår ni hur bra det känns? Så skönt.
Får jag sova hur länge jag vill och jag får träna vilken tid som helst på dygnet
utan att tänka på jobbet. Listan kan göras lång..

Jag och Elin bjöd på en god tårta idag och dom tyckte den var väldigt god så
vi fick godkänt, jag kommer sakna de boende och personalen men förhoppningsvis
kommer jag få komma och jobba helger där så det är nog ingen större fara.
Är ändå så himla skönt att få vara ledig efter åtta veckor så jag tänker inte så mycket.

Efter jobbet for jag med älskade pappa och handlade, blev godis och chips till
ikväll och såklart dricka. Mums! Ska äta, se tv och bara njuta. För nu har jag sommarlov!

Tänker på er.. hoppas allt blir bättre snart.
Saknar och älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0