höh!

Man börjar faktiskt fundera på ibland hur vissa människor tänker, jag menar egentligen
borde jag bara skratta åt dig men någonting gör att jag måste slösa ett helt blogginlägg
på dig. Varför? jo, för jag hoppas att du känner igen dig och ändrar attityd mot dina nära.

Vad är det som är så roligt med att skriva massa skit i din blogg? Du verkar ha sånt perfekt
liv men jag börjar undra ifall du verkligen har det. Bara klagar på andra gör du i din blogg
också, snacka om dåligt självförtroende. Bara omoget och fegt, ja det står inte rätt till hos dig.
Du ska vara mogen, en förebild rättare sagt för det som komma skall. Men jag vet inte om jag
kan påstå att du är det. Verkligen inte som du beter dig.
Hoppas att du inser en dag hur du är mot andra människor, det är skamligt.

Nu har jag fått klaga så nu ska jag väcka min älskling så vi kan ta en mysig dusch och sedan
lägga oss framför en bra film! :)


Jag har världens härligaste, finaste och ärligaste familj
som jag älskar över allting annat på denna jord.
Vi behöver inte prata skit om andra eller vara falska för
att komma någonstans här i livet, vi är bäst! :)
Mamma, pappa, Joakim och Marcus
- jag älskar er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0