Lördag.

Jag jobbar och står i och har därför aldrig någon tid att skriva ett långt och vettigt
inlägg här på bloggen, men nu är det bara fem arbetsdagar kvar så efter det ska
jag nog komma igång igen.
Det går superbra att jobba, jag trivs som fisken i vattnet med både personal och
pensionärerna. Klart jag kommer sakna det, men det känns skönt att det strax är
skola och att man får påbörja att kämpa med sista året.
Fattar ni att det här är sista året som jag går omvårdnadsprogrammet, är nog inte
sista året som jag läser till något. Får hoppas att jag har orken att läsa vidare sen.

Nu har vi just ätit tacos och det var så gott! Så nu ska man väl bege sig in i duschen
och förmodligen så blir det i kallvatten, har varit så varmt och skönt idag men när man
kommer in i de boendes lägenheter så håller man på att smälta bort av värmen.
Men jag klagar inte, det är underbart med sol & värme.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0