Lördagkväll

Den här dagen började inte bra men slutade väldigt bra, följde med pappa
och hans A-lag till Umeå för att kolla på deras match. Och ja, jag vet att man
inte ska klaga på domare. Men att dom tar in en gubbe som inte ens hänger
med i spelet tycker jag är lite fel, blev lite förbannad några gånger.
Sen blev jag riktigt förvånad när dom säger mitt namn i speakerbåset, speakern
sa " Tränare - Stig Bäckman och Peter Nilsson,  Materialförvaltare Sara Bäckman "
HAHAHAHA! Pappa är ju så söt, han skrev upp mitt namn på listan för att jag skulle få
sitta på deras avbytarbänk som man inte annars får göra om man inte står med.
Så det var gulligt, verkligen dagens! : ) Peter och pappa hade tänkt skriva att jag var
massör först, haha men dom ångrade sig och tur var väl det.

Matchen gick inte alls bra, förlust med 1-4 men jag tyckte att dom kämpade på bra för
att vara så lite folk. Just innan vi skulle iväg ringde flera stycken och anmälde sig sjuka
och min käre bror har ju problem med ryggen så han fick dom inte heller med sig.
Men för att vara lite folk och inte många ordinarie plus många yngre spelare så kämpade
dom på bra och jag fick ännu en gång vara stolt över min pappa.
Speciellt när domaren kom fram och tyckte att han skulle vara tyst, så en till höjdpunkt var
nog när linjedomaren sa åt honom att skippa snacket och pappa svarade " Jag säger precis
vad jag vill " Hahaha, jag älskar min pappa!

Nu har vi just kommit hem, vi bestämde oss för att åka på renmarkspizzerian och äta lite pizza
till middag. Det var gott som tusan eftersom jag bara levt på en macka på hela dagen.
Sitter här och njuter av ledigheten och vad ska man göra ikväll? Linnea har väl inte kommit hem
än så jag lägger mig nog framför tvn och ser ifall det är något bra program ikväll.
Borde det väl vara? Är ju lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0