lördagkväll

Snart är klockan tolv och jag som ska upp om bara några timmar, inte så smart.
Men jag kan inte sova, ligger bara och vrider på mig hela tiden eftersom min mage
gör så fruktansvärt ont hela tiden. Jag förstår inte vad som är fel på den, den som
hittar felet ska få allt jag äger. (Kanske inte är så mycket, men lite iallafall.)
Känner mig duktig som jobbade en hel dag idag utan att fara hem med tanke på
hur ont magen gjorde, kunde knappt gå och inte fick jag någon att tycka synd om
mig på jobbet heller för Lars bara skrattade och sa att jag var gravid / ;
Eller jo justja, det var faktiskt en tant som tyckte jättesynd om mig för att jag hade
så ont så hon bad mig sätta sig ned på en stol i hennes lägenhet och vila en stund.
Så sa jag att det blev bättre när jag kom in och hälsade på henne och då sken hon
upp som en sol. Sånt gör mig glad : )

Ikväll blev jag så sugen på snus så jag skrev till Frida och hon kände precis likadant.
Tänka sig att jag nästan förstod det ; ) Jag tog iallafall bilen och hämtade henne, vi
körde på statoil och hann umgås en stund. Du är bäst min vän!

Nu kanske jag ska krypa isäng? Älskling ligger och ser på snuten i Hollywood och
känner mig dum som ska be honom stänga av, han skrattar så mycket och det är gölligt.
Men, vad gör man inte för att få vara pigg imorgon.

Hare!:)


Kommentarer
Postat av: Frida

DU är bäst, käravän. och du är SNYGGAST:)

2009-08-09 @ 00:37:54
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0