lovely.

Om det gick att beskriva med ord hur tacksam jag är över att jag får
dela allt med dig, skulle jag ge dom orden till dig.
Du är den som lyft upp mig från botten och gjort mitt liv till det bästa
jag trodde aldrig att jag skulle kunna le igen, jag trodde aldrig att jag
skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar dig.
Jag hade fel, för nu är jag den lyckligaste i hela världen och bara tanken
dig får mig att le.
Du har orkat stå ut med alla tårar och mina värsta rädslor, du har stått
ut med min svartsjuka och du har stöttat mig genom alla svåra stunder
och fått mig att lita på kärleken igen.
Du kom in i mitt liv när jag hade det som svårast och du vände allting
till det bästa, vet du hur evigt tacksam jag är för det?
Det bästa jag vet är att få hålla om dig och det finns inget härligare än
att ge dig en lång kram och bara känna att du är min, bara min.
Jag har mycket att tacka dig för, den kärlek du gett mig och alla gånger
du stannat kvar och du var med mig även fast andra tyckte annorlunda.
Det är bevisat hur stark våran kärlek är och jag älskar dig så fruktansvärt
mycket älskling, våran kärlek övervinner allt.

jag ger dig mina andetag
när du inte längre orkar andas
 jag ger dig mitt hjärta i din hand
för jag vet att du inte krossar det
genom att svika mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0