Måndag.

Jag har fortfarande sommarlov och hade kunnat sova iallafall till klockan tio idag
men jag sitter uppe och kunde inte somna om, när gubben skulle iväg på jobbet
och mina föräldrar börjar jobba idag så hade jag svårt att lägga mig ned och sova
igen. Så jag la mig och såg lite tecknad Mr Bean men blev less och gick hit.

Väntar på att klockan ska bli 11 så jag får fara iväg och fixa mina naglar, målvakten
som spelar i pappas lag har en syster som hållt på med naglar jättelänge och har
nyligen gått en utbildning i det så jag hörde av mig till henne för några veckor sen och
frågade ifall hon kunde förlänga mina naglar och det kunde hon! : )
Så klockan 11 idag ska jag dit och snygga till dom, känns riktigt bra.

Efter det ska jag iväg på hårbolaget, färga och klippa mitt hår.
Har inte klippt mig på hela sommaren tror jag så det känns kanon, vet inte riktigt hur
jag ska färga det men det återstår att se. Kanske blonda slingor, kanske röda slingor?
Äh, vi får helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0