Måndag.

Det är alltid lika spännande när man ska börja på en ny praktikplats och
även fast man praktiserat tusen gånger så pirrar det fortfarande lika mycket
när man ska iväg och träffa nya boenden och ny personal. Men första dagen
idag gick toppen! Började vid halv tio och fick träffa min handledare, hann
träffa en boende medans resten var på dagcenter och dom får jag förhoppningsvis
träffa imorgon när jag jobbar lite längre.
Vi gick igenom mitt schema och jag måste säga att jag har inte ett dugg dryga
arbetstider, går inte längre än till tre och dom kvällarna jag jobbar så jobbar jag inte
längre än till sju. Något skönt! : ) Då har jag mycket tid över till skolarbete som
bara måste göras och så jobbar jag bara en helg på fem veckor, toppen.

När jag fick sluta åkte jag direkt på gymmet och sprang en timme, känns att det var
ett tag sen man rörde på sig! Efter en timmes träning ringde jag till chefen på skytten
för att prata om jobb på helger nu framöver, hon skulle ringa upp på en stund så nu
sitter jag på mammas jobb och bara väntar på att hon ska höra av sig så jag får veta
ifall jag ska komma dit eller om jag kan åka hem ; p

Ikväll ska jag nog bara fortsätta skriva på mitt projektarbete och ifall jag orkar vara
lite extra duktig ska jag nog räkna några mattetal.

Måste bara säga att jag har världens finaste och snyggaste pojkvän i hela världen.
Du är så underbar så ja, jag kan inte beskriva med ord hur underbar du är.
Jag älskar dig så mycket Peder : ) Vi är som gjorda för varandra och jag kommer
aldrig någonsin lämna dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0