Måndag.

Ikväll har jag jobbat och duktiga som jag och Jenny är så gick allting både bra och
snabbt. Annars brukar man vara klar i sista sekund med allt eller så måste man jobba
över för man inte gjort klart allting, men ikväll gick det toppen.
Lite arg jag blev när jag började och nästan ingenting var gjort, såna dagar gillas inte.

Nu har jag just kommit hem och fått i mig lite mat, åt klockan tre idag senast och drack
bara lite kaffe på jobbet så var vrålhungrig. Nu är det Beck - Pojken i glaskupan men jag
kan den utantill så jag orkar inte kolla på den, jag kan minsann alla beckfilmer utantill.
Inte så roligt, så kan jag alla wallander också utantill och den nya var dålig!

Man kanske skulle börja dra sig mot sängen? Imorgon måste jag upp sex och så tidigt
har jag inte klivit upp på ett tag, kommer vara något trött. Men jag går bara till klockan två
så det blir en kort dag. Då ska jag gå ned på stan till mamma på hårbolaget och boka tid
för både klipp & sling, undrar hur jag ska göra håret den här gången?
Funderar på att ha kvar den hårfärg jag har nu och antingen göra blonda eller röda slingor
som jag hade förut, jag får helt enkelt se.
Kanske man gör en ny frisyr helt och hållet? Ja, den som lever får se.

Och till alla er som trodde att jag och Peder förlovat oss, så är det inte : )
Skulle inte vara helt fel men än så länge har vi inte gjort det.


Lev & må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0