Onsdag.

Gårdagen var riktigt trevlig, vaknade efter en härlig sovmorgon och hade världens sug på att
gå ut och gå så jag tog med mig älskade pappa ut runt hälsans stig. Min favoritpappa!
Efter det hämtade vi upp Marica som skulle sova här inatt eftersom hon har uppkörning idag
och jag håller alla tummar och tår för henne : ) Det kommer gå toppen.
Vi satt i flera timmar igår och bara pratade om allt mellan himmel och jord och det känns riktigt
bra att vi kommit varandra närmare och vi ska ju dessutom utomlands tillsammans. Blir skoj! : )

Idag blev det ingen lång sovmorgon även fast det skulle behövas, jag kunde helt enkelt inte
somna om när jag vaknade så jag klev upp istället.
Sitter och lyssnar på en låt som jag blivit beroende av: Pitbull - I know you want me. Så bra.
Väntar på att pappa ska komma hem från jobbet så vi kan gå ut på en promenad, vi har blivit duktiga.

Ikväll jobbar jag, börjar halv fyra och slutar nio.
Imorgon jobbar jag till kvart över ett och på fredag slutar jag klockan tre och då åker jag förmodligen
till övik och hälsar på mormor & morfar, mamma åkte dit imorse så det passar perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0