Onsdag.

Det är så skönt att få ligga kvar under ett varmt och mysigt täcke när alla
åker iväg på jobbet, mindre mysigt att ligga ensam men jag njuter ändå
av att jag slipper kliva upp klockan sex som jag gjort nästan hela sommaren.
Nästa vecka blir det ändring på det, då börjar skolan om igen och det är dax
att ta nya tag för att kämpa sig igenom det sista året.
Vi går bara i skolan en vecka och går sedan ut på praktik i fem veckor, känns
lite trist att man bara hinner träffa alla brudar en vecka för att sen inte ses på
fem veckor. Men, det är ju ett måste att göra praktiken så.

Idag lyser solen och jag är väldigt glad för det, det blåser inte så jättevarmt
men huvudsaken solen är framme så är jag nöjd.
Ska strax gå till Linnéa och umgås med henne, vi ska nog äta lunch tillsammans
så det blir mysigt. Var så längesen vi umgicks, har saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0