Onsdag.

Redan onsdag och jag känner mig pigg för att ha klivit upp halv sju imorse
när jag egentligen inte börjar försen fem över nio. Hm, inte smart.
Men vi gick och la oss så pass tidigt igår, redan klockan tio låg vi i sängen
så det känns bra att fått sovit några timmar.

Idag väntar roliga lektioner tror jag, nu på morgonen har vi Ullrika och det
ska bli roligt att börja med något nytt. Dessutom så ska jag få prata lite med
henne idag angående praktikplatser och så, måste få bort min rädsla men
det är ingenting jag orkar ta upp här på bloggen. Senare kanske!

Så har jag matte idag och jag vet tusan inte vars jag lagt mina matteböcker så
jag måste springa och leta dom när jag skrivit klart här, så har vi historia och
duktig som jag är har jag läst igenom sidorna vi ska ha läst till idag.
Sen sista timmen har vi Aeromix och jag packade träningskläderna redan igår!
Både jag och Stephanie är jättetaggad på att få träna, idag blire hård träning ; )

Ikväll blir det att fara och gratta farbror som fyller år, blir mysigt!
Vi hade tänkt fara till Sidberg ikväll men eftersom min älskade farmor och min
älskade farfar kommer vara där så går det ju inte. : )

Nej, nu ska jag göra mig klar för skolan.
sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0