Onsdag.

Dagen har gått snabbt och hyffsat bra, även fast man jobbar med folk ibland som inte gör
något så man blir tvungen att ordna allting själv. Men thats life, nu har jag bara 7 arbets-
dagar kvar och det är jag oerhört glad för! Så skönt det ska bli att vara ledig några dagar.

Är ledig imorgon men jag får minsann ingen sovmorgon för det, jag och mina älskade
föräldrar ska ta oss en tur till Umeå. Mamma ska på sjukhuset så då ska vi passa på att
gå på stan en stund och kanske äta på Subway. Muuums! : )
Ska passa på att köpa lite kläder också men inte alltför mycket, längtar så otroligt mycket
till den 14:e då jag får min lön. Ojoj vad det ska handlas nya grejer.

Så får det gärna bli den 17:e också då jag ska fixa mina naglar och både färga och klippa
mitt hår, så skönt det ska bli. Har inte klippt mig på hela sommaren? Så ska det bli skönt
att få göra något åt min hårfärg.

Nu väntar jag på att min käre man ska bli klar med bilen så vi kan fara och fiska, det är toppen
väder för att fara ut på sjön och det är lika mysigt varje gång. Jag har goast pojkvän i hela världen
: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0