oyeh

For till Linnéa imorse och väckte henne, låter kanske lite extremt men
hon är rätt van. Hela våra liv har hon sovit längre än mig och det har alltid
varit jag som väckt henne. Vi åt en enkel lunch tillsammans som var god
 och sedan när vi kollat klart på alla filmer vi spelat in när vi var mindre och
skrattat så man fått ont i kinderna gjorde vi oss goda nudlar. ojoj så gott det var!
Ludde var också med oss ett tag, han var nog den sötaste ungen när han var
liten. Han såg ut som en liten hamster och snacka om att han ville vara med på
bild hela tiden när vi filmade, vi gjorde små filmer när vi var mindre och gjorde
intervjuer. Åh vilka minnen man har tillsammans med dom två, blir rent tårögd.

Var där tills middagen och fick träffa gubben direkt jag kom hem, blir alltid så glad
varje gång vi ses. Du är ju så underbar Peder : )
Vi åt hamburgare till middag & nu sitter jag här mätt och belåten, funderar på att
hoppa in i duschen och sedan lägga mig framför tvn tills mamma ringer och säger
att jag kan hämta henne. Då har jag lovat gubben att hyra en film, kanske blir något
gott dodis till också. Tackar jag verkligen inte nej till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0