puuuh

Efter en massa morötter och efter att ha druckit många c-vitamin så är jag piggare
än någonsin, visst känns det i kroppen att jag suttit här och skrivit på mitt projekt-
arbete i flera timmar men det känns bra. Nu har jag äntligen kommit igång med
något jag vill skriva om så det känns toppen, läste upp en del för pappa och gubben
och dom tyckte att jag skrivit väldigt, väldigt bra. Fast om jag ska erkänna har jag inte
suttit här exakt hela tiden, har sprungit till min älskade pojkvän och pussat på honom
där han ligger i min säng och skrattar. Han ser något program som jag inte anser är
så roligt, men han har ju rolig humor så jag ska väl inte klaga ; p

Fick just veta att pappa är påväg hem med min lånetelefon från expert, sedär!
Dessutom så är det en nokia, vad kan det vara för nokia? jag hoppas på en 3310.
Har alltid velat ha en sån gammal telefon igen, med snake! Dom är så sköna.

Det är bara att ladda inför vanliga lektioner imorgon, tro mig det kommer kännas konstigt.
Historia A på morgonen och sen aeromix med Stephanie! : ) sen minns jag inte vad vi har
för lektioner resten av dagen, men jag hoppas det blir en rolig dag iallafall.
Dom första dagarna brukar inte vara så jobbiga om jag ska vara ärlig.

Kanske man ska borsta tänderna och lägga sig under ett varmt täcke med världens
finaste? tycker det låter som en bra idé.


Sköt om er & sov så gott.
Det ska jag göra ; )



 mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0