snålaaaaa jag

Jag måste erkänna att jag blivit riktigt snål, nästan för snål av mig när mina
efterlängtade pengar kommit in på mitt konto. Jag har inte fyllt på min telefon
ens så alla måste ringa mig och jag har bara gratis sms som strax går ut
också, vill jag ha tag på någon så skriver jag bara ett sms "ring" och dom ringer
upp. Mamma är något less på det och älsklingen tjatar att jag ska fylla på den
så jag får väl offra mig för det snart tror jag.

Men en mörk choklad och en snusdosa fick följa med hem från affären ikväll
och hör och häpna, ett tugummipaket fick också följa med hem.
Jag är nog inte så snål ändå ; )

Sitter och längtar efter Peder som en tok, jag blir grinig när det tar så lång tid
att laga bilen för jag längtar så fruktansvärt till han kommer in genom dörren
och jag får krama om honom. En hel natt utan honom går inte, tomt blir det.
Men snart så, får mysa med den goda och helt underbara chokladen så länge!




Kommentarer
Postat av: elin

ja de va mumma ;D

2009-08-16 @ 22:29:58
URL: http://elinritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0