Söndag.

Inatt har det varit ensamt men jag har ändå sovit så skönt, gick och la mig klockan
tio igår eftersom jag var så trött och har sovit tills nu. Det behövdes.
Har fått i mig lite frukost och funderar på att ta en promenad i det fina vädret.
Det regnar ute som tusan men jag hoppas att det slutar snart så man får sig lite
motion.

Pappa ville följa med ut och gå så det blir toppen, han är nog den enda som vill
följa med mig ut och gå. Förstår inte hur lata människor är.

Har förresten börjat med mitt projektarbete och det går toppen, ska bara invänta
svar från handledaren vi har i det så jag får se ifall det går bra att skriva om det jag
vill skriva om. För nu känns det som att jag har en hel plan på hur jag vill att det ska
se ut och det är något jag gärna vill dela med mig av till andra, så vi får hoppas.

Nu? Bloggläsning, sen en lång promenad! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0