Söndag.

Nu är jag tillbaka efter att inte skrivit under helgen och om man bortser från
det tråkiga vädret så har jag haft en toppenhelg. Det har varit mycket mys &
det är ungefär det bästa jag vet, bara ligga i älsklingens famn och njuta av
att vi har varandra är det bästa som finns.

Igår var vi på middag för att fira Maggans 16års dag och det var jättekul : )
God mat som tusan och härligt sällskap, kunde inte bli bättre.
Sedan när vi kom hem for vi upp till Roger och såg en skitbra film på deras
nya tv, det är något stor!
Filmen vi såg heter "Den gröna milen" och var det bästa jag någonsin sett.
Ni bara måste se den, jag grät i slutet som tusan.

Nu ska jag fortsätta äta lakritsen som gubben just kom hem med och kanske
lägga mig framför tvn och se ifall det är något bra.

Imorgon är det skolan, jag är förvånad över att jag känner mig så taggad.

Saknar dig Frida!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0