Söndag.

Helgen är redan över och jag hatar att dom ska gå så himla fort, man tycker
ju att veckorna borde gå lika snabbt men det kan man fortsätta drömma om.
Helgen har iallafall varit bra så jag ska inte klaga, har fått vila en hel del och
det är jag glad över. Är trött hela tiden, konstigt.

Nu har man just fått i sig en jättegod middag, grillad kyckling : ) Mums så gott
det var. Så såg jag på "Under ytan" idag också, vilken underbar film.
Tårarna kom ibland och den var både sorglig och bra på samma gång, jag älskar
filmer som har bra slut! Så, den filmen rekomenderar jag verkligen.

Igår hörde jag förresten av mig till en tjej som ska fixa mina naglar, något glad jag
blev när hon skrev att hon hade tid den 17:e! Så nu ska jag äntligen få göra något
åt mina naglar, jag längtar grymt mycket.

Så har Maria svarat angående mina tatueringar, hon ska fixa tid så hon kan börja
skissa på dom. Dom kommer bli så fina : ) Ge mig lön, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0