söndagkväll

Inga ord kan beskriva känslan inom mig när telefonjäveln vägrar starta, det är
såna stunder jag bara vill kasta den i väggen & aldrig mer ha den.
Har just fått tillbaka den från lagningen och efter att ha varit utan ström en hel
dag ska jag stoppa den i laddaren och vad tror ni sker? Det går inte att ladda den.
Det står "Telefonen kan inte laddas, det måste vara ett sony ericsson batteri"
VAAAA?! Är den fullt seriös med mig? Det är samma batteri som jag alltid haft som
jag fick med när jag köpte den och nu går det fasiken inte. Hövva, nu hatar jag den.

Dessutom så har jag ingen mobil att använda för tillfället, blir snart galen tror jag.
Det går ju inte att vara utan mobil, där har jag skrivit upp allting jag ska göra i kalendern
och tänk om man får något viktigt meddelande eller att någon ringer en som vill något
extra viktigt? nejfan. Just nu hatar jag den som uppfann sony ericsson, men det känslan
ändras säkert snart.

Fick en otrolig god middag iallafall så lite glad är jag, det är så gott med grillat och det
spelar ingen roll att det inte är sol. Jag tycker det är lika mysigt att grilla ändå.
Så for jag på affärn, bjöd älskling och pappa på en glass så köpte jag med mig en sån-
där tårta och dom blev otroligt glada, så det var ju bra!

Har även suttit och mailat med en tjej som säljer mineral smink för ett jättebra pris och
jag funderar starkt på att beställa hem ett sånt kit för 899:- när det ordinarie priset går på
2200:-. Känns lätt värt, mamma sa att hon skulle betala det eftersom hon är skyldig mig.
Så, mobiltelefonen kan slänga sig i väggen. Jag är glad än fast den inte vill funka.

Undra vad Frida gör nu, kanske sitter på stranden och dricker en god drink?
Eller så kanske hon är på någon pub eller liknande och raggar på snygga utlänningar.
Ja, vem vet ;  ) Jag vet iallafall att jag saknar henne fruktansvärt mycket och vill att det
ska gå en vecka fort så jag får krama om henne igen.




Get Started-kit

Kittet innehåller 2 foundation
en mineral veil, ett solpuder/ögonskugga
 en primer, en flawles face borste, en kabukkuborste
och en concealer borste. Som en extra bonus medföljer
 en DVD med instruktioner om hur du använder produkter
 från id bare Minerals. Mycket prisvärt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Ja, den där veckan på Kreta gjorde nog susen! :)



Ah, det är ju sant, det går nog rätt fort :)

2009-08-23 @ 23:14:32
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/
Postat av: elin

okey :)

2009-08-24 @ 13:13:05
URL: http://elinritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0