Söndagkväll.

Helgen har varit toppen minst sagt, i fredags åkte vi till tjäl på kvällen och när
vi kom fram blev det bara mys framför tvn med godis & chips.
I lördags så fyllde gubbens farmor 78 år så vi for upp till henne och fick massa
gott och hon blev såå glad över det vi gav till henne.
Vi hade köpt en jättefin blomma och så ett halsband : )

Efter det följde jag och Marica med Peder, Joakim och Gustav till skjutbanan mot
solberg och det var riktigt roligt : ) Marica var så söt som hade öronpropparna på
sig medans hon pratade så jag tror hon hördes ända till solberg. hahaha!
Hon frågade ifall jag ville med till Vilhelmina på kvällen eftersom det var dansgalan
där och till en början tvekade jag men sedan hade jag visst inget val ; )
Vi skulle få gratis dricka och gratis skjuts dit så vi åkte till åsele efter middagen och
duschade & gjorde oss klara. Sedan fick vi skjuts till några grabbar som vi skulle
förfesta med och såklart drog vi raggen på samhället. Haha!
Så ringde jag till Emil och frågade ifall han kunde ta med sig Frida från Lycksele så
han fixade skjuts enbart för att jag ville träffa min älskade Frida och även fast hon
åkte med sina bröder dit så fick jag träffa henne : ) Var hur roligt som helst.

Bilresan till vilhelmina tog en stund men jag klagar inte eftersom jag fick åka raggar-
bil för första gången i mitt liv, blev några pisspauser och rökpauser men tillslut var
vi framme och jag kan lova att det var kallt ute även fast det blev några öl.
Höll på att frysa ihjäl, men jag och Marica for in på dansgalan medans grabbarna försvann
någonstans och det var så grymt roligt. Såg Frida direkt jag kom in dit och sen kom Emil
och hans vän från Lycksele och vi blev bjudna på öl och cider hela kvällen, toppen!
Sedan dansade jag, Marica och Rebecca rumpan av oss tror jag minsann. Dansade och
skrek så jag var alldeles hes när jag kom hem ; / haha.

Frågade emil om dom kunde skjutsa mig till tjäl på natten för jag ville överraska älskling
och tror ni inte dom ställde upp och skjutsade mig? Så jävla snälla dom var.
Så vi åkte från Vilhelmina sent och tillslut kom jag fram till gubben och snacka om att han
blev förvånad när jag kom in på rummet. Haha, sötgrisen min : )

Vill tacka alla som gjorde min lördagkväll helt underbar!
Marica, Janne, Jerry, Jimmy, Karl, Frida, Emil och Robin som skjutsade mig till tjäl.
Och vi måste verkligen göra om det här Marica, fan så roligt vi hade! ; )

Fick även veta massa roliga saker under kvällen som fick mig att le, tänka
sig vad såna ord kan värma. Helt otroligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0