Söndagkväll

Ikväll har jag jobbat och tänka sig att jag jobbat hela tio timmar idag och äntligen
har jag slutat. Puh! Det har varit en stressig kväll och tiden har gått jättefort, alltid
lika roligt att jobba med Lars ; p han är ju som han är, men trevligt med någon som
går runt och sjunger istället för bara är sur & klagar på allting.

Imorgon jobbar jag till 13:15 och så imorgonkväll så kommer min älskade mormor
och min älskade morfar hit, dom stannar några dagar och jag har inte träffat dom på
hela sommaren så det ska bli riktigt roligt. Funderar på att åka till dom i Övik den
veckan jag är ledig, så får man shoppa lite och umgås med dom : )

P
å tisdag är jag ledig och det ska bli riktigt skönt, så får jag äntligen min efterlängtade
sovmorgon och får vila upp min mage så jag orkar jobba dom sista dagarna nu.
Vet inte vad som är fel på den, direkt jag äter så är det som att den inte vill vara min mage
längre. Huvva se hemskt.

Nu äre sista rycket som gäller på jobbet, har bara fyra dagar kvar att jobba den här sommaren
och det ska bli riktigt härligt att få vara ledig en vecka innan skolan. Hoppas bara på bra väder
med massa sol och värme så man får bli brunare, har som inte riktigt haft tid att ligga ute och
steka i sommar. Dessutom har det varit rätt kasst väder och när det väl har varit bra väder så
har jag varit inomhus och jobbat.

Snart blir det sängen för jag är så himla trött, men först en mysig dusch!

 
Världens bästa mormor och morfar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0