test

Har suttit och läst några bloggar nu på morgonen såhär innan jag ska
iväg och fixa mina naglar, hittade ett test som jag vill göra bara för att!

Jag har insett att min senaste kyss: vart helt jävla underbar
Jag pratar: Rätt mycket, speciellt när jag är trött
Jag avskyr när folk: Ljuger och sviker
Min bästa vän är: Jag har många underbara vänner, peder kan mig utantill
Kärlek är: det bästa jag vet
När jag borstar tänderna: längtar jag till sängen
När jag lagar mat: lagar jag mat
Jag är rädd för: att vara ensam
Den värsta känslan är: när man längtat efter något och det inte blir av
Den bästa känslan är: när peder håller om mig och kysser mig i nacken
Jag är bäst på: tja.. vad är jag bäst på? Ge kärlek kanske
Jag är sämst på: att ljuga, börjar alltid skratta.
Om jag var ett djur skulle jag vara: hund, jämthund.. Dom är så söta
Min mobiltelefon är: väldigt, väldigt viktig. (glöms aldrig) nästan som min andra pojkvän
När jag vaknar på morgonen: kan jag vara väldigt sur och vill inte stiga upp
Just nu tänker jag på att: ta bilen in mot stan och fixa mina naglar!

Höhö, vad trevligt! nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: elin

jodå, det är bra, hur är det med dig? :)

2009-08-17 @ 13:07:38
URL: http://elinritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0