Måndag.

Jobbade in min lunch idag så jag slutade kvart i ett istället för kvart över och det var
riktigt skönt, kan lova att man är riktigt trött efter att ha jobbat en hel helg.
När jag slutade gick jag och mötte Marika på stan som var här och klarade teorin
idag, så grattis på henne! : ) Vi var och gick runt ett tag i det fina vädret men sen
kom pappa och hämtade oss så vi for hem hit och fikade.

Så innan hennes buss skulle komma bestämde vi oss för att gå in på stan och få
lite motion så vi gick in och jag väntade med henne på bussen. Riktigt trevligt : )
Vi har även bestämt att vi ska utomlands! ; )

Nu har jag just ätit kycklingsallad och ska hoppa in i duschen, sedan ikväll ska jag
bara ligga i min säng och känna lugnet. Ska inte lyfta ett finger, gu så skönt att vara
ledig imorgon säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0