Tisdag.

Jag måste ju vara dum, skrev att det var tisdag igår och kom på mig själv nu när jag
skulle skriva ett nytt inlägg. Det var inte alls tisdag igår för då jobbade jag och idag är
det nämligen tisdag för idag är jag ledig. Skönt med en sovmorgon, har just vaknat och
vill sova mera men ska ut och gå med pappa hade jag tänkt mig.

Idag är det ingen bra dag, jag borde njuta av ledigheten men jag mår bara illa och vill
inte vara bland något folk alls. Jag vill sitta själv i mitt rum och slå på en bra film och inte
prata med någon. Sån dag har jag idag, jag vill bara att mina nära och kära ska må bra..

Ingen sol är det idag heller men jag är inte förvånad, varenda dag jag varit ledig den här
sommaren så har solen försvunnit. Men sedan när jag jobbar så skiner den såklart.
Nej, nu ska jag byta om.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0