Tisdag.

Dagen har varit riktigt dryg måste jag säga, först mitt illamående och sen jobba i den
här värmen. Puh! Men jag slutade klockan två som tur var, hann inte smälta bort.
Men man ska väl inte klaga, den här sommaren har varit kass när det gäller vädret så
man ska bara njuta när solen skiner.

När jag slutade for jag till mamma på hårbolaget och väntade medans hon klippte sig
och så bokade jag en tid och min frisör vill göra några blonda slingor i mitt mörka hår så
jag blir mer brunaktig och jag vet inte än hur jag ska göra, tycker det är himla fint men sen
så är det skit fint att ha svart med rött i. Ja, vi får se.

Direkt vi kom hem så följde pappa med mig på ICA och vi hämtade ut mitt paket som kommit
från cocoo : ) Två fina armband som jag beställt och jag blev väldigt nöjd.
Kan lägga upp bild på dem sen : )

Ikväll blir det bara lugnt, så om någon vill hitta på något äre bara att slå en pling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0