tisdagkväll

Fortfarande ont i hjärtat och gråten i halsen men kvällen blev bättre när jag
följde med pappa, älskling och storebror på skjutbanan så dom fick öva inför
helgens tävling. Duktiga var dom, pappa vann som vanligt och var stolt. haha

Har aldrig varit så glad heller som när min mensvärk plötsligt tog över och
ni kanske tycker att jag är sjuk som är glad över att få mens, men se ni att
det bryr jag mig inte något om för här ska det inte bli någon liten söt bebis.
Inte ännu iallafall!

Pappa och jag har bestämt oss för att åka och shoppa på torsdag och som
jag längtar, tror att han längtar precis lika mycket som jag ; ) eller kanske inte ; p
men det ska bli mysigt att åka bara vi två, pappa kommer nog inte gå på alla
affärer som jag vill gå på men som tur är så finns det gubbdagiset ; )


Kommentarer
Postat av: elisabeth

så fin blogg : D

2009-08-18 @ 20:30:04
URL: http://elisabethvalrygg.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0