Tisdagkväll.

Ikväll tog jag och älskade pappa oss en promenad bara för att det var så otroligt skönt
väder, vi hade tänkt gå hälsans stig som dom kommit på som är på cirka 7 kilometer
men vi ångrade oss. Vi får ta den en annan dag : )
När vi var påväg hem såg vi först en liten buss som brandkåren har med en båt efter
och sen kom ambulansen i full fart och efter det kom polisen.
Tydligen var det en äldre man som hittats av några fiskare vid lyckan, fy så hemskt.
Men under tiden hann jag gå igenom med pappa att jag antingen vill bli polis, barn-
morska eller ambulanssköterska. Skulle vara riktigt roligt!

När vi kom hem var Joakim, Emil och Mia här på besök. Trevligt trevligt : )

Nu ska jag och gubben äta ägg och sedan lägga oss i sängen, blir att kliva upp tidigt
imorgon också. Som tur är så jobbar jag bara till kvart över 1 imorgon och är ledig torsdag.
Gud så skönt! : ) Då blir det att följa mamma och pappa till Umeå, mamma ska dit på sjuk-
huset så då följer jag med och shoppar hade jag tänkt mig.

Så jobbar jag till helgen, känns lite drygt men man får tänka på att det blir mycket pengar.
Jobbar kväll fredag och till fem på lördag, då har jag bestämt att vi ska ut och äta : )
Så jobbar jag delad tur på söndag, så nu är det bara att ladda upp för mina sista dagar på
Skytten för den här gången! Hoppas jag får komma tillbaka, pensionärerna är så goa och
personalen är helt underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0