Torsdag.

Filmen jag hyrde igår trodde jag skulle vara hur bra som helst men jag hade
något fel kan jag lova er, den var totalt värdelös. Nog för att det var lite roligt
ibland, tillexempel när han hängde med zombiens tarm ned för stupet och
när en kille sågade av sin egen arm för att han blivit biten och var rädd för att
bli som en av dom. Hahaha, så sjuk film.
Död snö heter den och jag rekomenderar den inte!
Den blev lite roligare när gubben satt och skrattade för han har så satans roligt
skratt, men annars var den inte bra alls.

Var duktig och klev upp samtidigt som älskling imorse och tog mig en promenad
och något skönt det var, har just kommit ut ur duschen och gjort mig klar för att fara
och ta spruta. Det är så dyrt att ta spruta mot livmoderhalscancer men det är verkligen
värt det! Tur att jag slipper betala den själv förutom idag.
När jag tagit sprutan åker jag och pappa direkt till Umeå bara för att jag ska få shoppa
lite kläder innan skolan börjar, hur underbar är inte min pappa?

Nu ska jag fortsätta göra mig klar, packa inför att åka till tjäl ikväll och vara där över
helgen så det blir inget mer bloggande försen på söndag men häng inte läpp för det.
I´ll be back!

Kommer förresten sakna Frida jättemycket nu när hon åker utomlands och blir brun.
Hon får njuta av sol och värme medans vi har kasst väder här och jag måste krama henne
mycket innan hon åker iväg, så får hoppas att jag hinner träffa henne en snabbis innan vi
åker ikväll.

Kommentarer
Postat av: Frida

puss på dig!

2009-08-20 @ 15:24:19
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0