Torsdag.

Just hemkommen från gymmet och sitter med goda vinddruvor som sällskap.
Väntar på att min älskling ska komma hem så jag får äta middag någon gång
och som dom flesta vet blir jag som ett litet barn när jag inte ätit på ett tag.
Jag blir sur som attan och vill bara skrika åt alla, men så farligt har det inte blivit
än. Men snart kanske, om inte peder skyndar sig ; )

Hoppade över lunchen idag så jag fick sluta kvart i ett och det var riktigt skönt.
Planerade med Elin att vi ska fara på Lilla B och köpa något gott som vi kan bjuda
på eftersom vi jobbar sista dagen imorgon. Fy så skönt! Det blir mycket pengar.
Fick veta idag hur mycket pengar som kommer in på mitt konto imorgon och jag
kan säga er att jag klagar verkligen inte. Det blir så mycket mer än en utlandsresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0