torsdagkväll

Har just varit & sagt hej då till min älskade Frida som åker utomlands
imorgon en vecka, det är så ledsamt att vi inte kommer ses på en hel
vecka ; ( Jag har hjärtesorg, nu kommer jag inte kunna skicka iväg ett
sms och skriva att jag vill träffa henne, få en kram eller bara prata i massor.
åhh, jag kommer sakna dig som en tok.
Men ni kommer få det så underbart, ska skriva sms varje dag har jag själv
bestämt och även hur lite få svar jag får fortsätter jag nog skriva ; )
Jag älskar dig min bästa Frida, kom ihåg det!

Idag åkte jag och älskade pappsen till Umeå för en riktig shoppingdag och
det blev det minsann, shoppade upp 1500:- och fick riktigt fina kläder.
Är nöjd över mina köp och det är huvudsaken, sen satt vi på något mysigt fik
och tog oss varsin god smörgås & kaffe. Kan inte bli så mycket bättre : )

Ska lägga upp bilder när det går, har blivit något fel så jag får inte in bilderna
från telefon till datorn. Men när jag kommer hem på söndag ska jag fixa och trixa
lite, förhoppningsvis så får jag in bilder. Var längesen jag la in nya.

Snart åker vi till tjäl och är där hela helgen, ska bli skönt att få vila upp sig lite innan
skolan startar på måndag. Vi ska äta god mat, gratta födelsedagsbarn och kanske
jaga lite björn vem vet. Vissa fick ju VG i jägarexamen, kanske ska ta fram mina
kunskaper i helgen? Hahah.

Sköt om er och ta vara på varandra, man vet aldrig hur länge dom finns kvar.


Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Frida, världens bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar dig!

2009-08-20 @ 22:43:51
URL: http://fridagranberg.blogg.se/
Postat av: elin

jo jag gör kanske det :)

jag känner mig som en degklump, jag måste ut snarast!

2009-08-21 @ 11:11:10
URL: http://elinritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0