1 Februari - 09.

Då var det söndag den 1 Februari och jag känner stressen.
Det innebär alltså att det är 3 månader och någon vecka tills
jag fyller 18 & det innebär då alltså att jag måste skriva in mig
på körskolan så snart som möjligt.
Fast egentligen så tänker jag nog inte stressa som en tok när
det gäller körkortet, jag menar det är ju ändå lite mer än ett år
innan jag flyttar från lycksele så innan dess ska jag nog ha det :)

Jag hade inte sovmorgon idag & inte sovmorgon igår, hua
jag har verkligen inte vilat upp mig i helgen!
Idag ska jag, peder och hans småsyskon fara till umeå &
hälsa på deras mamma. Det ska faktiskt bli kul :)
och sen åker vi direkt från umeå till lycksele.

/ jag har fastnat i något,
i något som säger åt mig
vad jag ska göra.
jag vet fan inte vad som händer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0