11 Februari - 09.

Imorse när jag öppnade ögonen kändes det som att dom
var fastklistrade, dom ville bara inte öppnas. hua så trött jag
var, ville bara ligga kvar i sängen och sova flera timmar till.
men efter många om & men tog jag mig upp och gjorde mig
klar för skolan, när jag kom dit hade vi jägarmats och vi började
planera vad vi ska äta & leka på våran utedag tillsammans nästa
fredag, kommer bli jävligt roligt :) Vi ska skjuta lite, äta gomat osv.

Sen hade vi bara nk & svenska, fick sluta halv två idag.
Då for jag på gymmet och var där ett ganska bra tag, sen
följde mamma mig på stan och jag köpte hårfärg till ikväll,
örhängen till imorgon när Frida ska ta hål på mig och så har
jag köpt en alla hjärtans dag present åt älskling :)
Och nu sitter jag bara & väntar på att Frida ska komma hem
från stan så jag kan skutta till henne och färga mitt hår.
jag är så glad att du flyttat hem Frida.


Jag vill ha helg +
alla hjärtans dag.
Det kommer bli den mysigaste någonsin :)
Kommentarer
Postat av: mia

men åå ville ju ha chokladbollar..men vi får väl ta å laga nå go fika nån dag..vilken färg ska du färga?

2009-02-11 @ 19:27:48
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: mia

åå ville ha chokladbollar..men vi får göra nå goo fika nån dag..vilken färg håret?

2009-02-11 @ 19:29:35
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0