12 Februari - 09.

Då var det torsdag, skoldagen gick kanon måste jag säga.
imorse for jag och frida på något möte inför onsdagen då
vi ska vara på mb, jag tror jag mest satt & skrattade åt gubben
som stod och försökte få igång sin dator.
Sedan så fick vi lära oss mer om stomier på omvårdnaden
och efter lunch hade vi psykologi, sista gången i mitt liv!
det är verkligen synd, jag gillade den kursen. Fick iallafall
vg och jag är väldigt nöjd :)

Efter skolan for jag på gymmet sen på dollar och köpte en
till tugummipåse med hundra stycken i typ, min förra är
reeedan slut ;p men jag kan inte hjälpa det, tugummi är så
fruktansvärt gott.

Ikväll vet jag inte vad det blir.
Ta något hål i örat, får se.
Ska iallafall bege mig till duschen nu :)

jag älskar dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0