13 Februari - 09.

Äntligen fredag och som jag har längtat!
imorse hade vi jägarexamen och vi gjorde
absolut ingenting, vi satt bara där och pratade
om skotrar och så vidare. men det var faktiskt
lite trevligt det också :)
Sen hade vi samhälls & hör nu, jag fick vg+ på
läxförhöret! jävlar vad förvånad jag är ;p men glad
blev jag såklart, finns ju andra som inte blir det så
då blir jag extra glad!
Efter lunch hade jag matte och det gick bra, kollade
igenom några uppgifter jag ska göra före mitt prov.
Vill göra bort det där provet så fort som möjligt, för
nu känns det faktiskt bra med matten.
Sista lektionen var det engelska, gick igenom häftet
vi har jobbat med inför nationella.
Gick bra, fast jag tycker lite synd om anna att hon fått
oss fredags eftermiddagarna ;p

Nu har jag just proppat i mig en god gryta
och klockan 6 ska jag fara på gymmet och
träna :) hoppas frida följer med mig!
Sen klockan 7 kommer älskling och imorgon
är det alla hjärtans dag, gud vad jag längtar :)
jag älskar dig peder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0