2 Februari - 09.

Då var det måndag igen, hade sovmorgon till halv 11 imorse
då hade vi möte med några ur alla op-klasser. Skulle prata
om vad vi ska äta och vilka aktiviteter vi ska ha på hälsodagen.
Det gick kanon, vi ska äta wook och leka massa roliga lekar  :)
Sen hade vi nk & vi pratade om vad vi skulle ha med oss på ett
rymdskepp & vi skulle vara borta i 6000 år, frida jag & madde fick
nog ta bort lite snus, smink och plattång ;p hahah! men det var kul.
Sen hade vi omvårdnad & jag fick veta att provet som jag inte alls
läst på till fick jag skit bra betyg på, så jag blev glad. Så pratade jag
med Ulla lite om hur det är och så, kändes bra att hon lyssnade &
förstod. Inte alla som gör det och verkligen inte alla som bryr sig.

Så fick vi sluta lite tidigare idag så älskling hämtade  mig, underbar
som han är (:  Och nu sitter jag bara hemma och väntar på att jag ska
få lite mat i magen så vi kan åka till åsele.
Ikväll blir det läxa & mys.
Tack för att du finns.
jag älskar dig peder.

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0