20 Februari - 09.

Peders mobil krånglade igår så jag hann aldrig
lägga upp bilder på bakningen & självaste kladd-
kakan som jag lyckades väldigt bra med! :)
peder tycker den var tok god, han åt upp nästan
hela tror jag! men det är ju bra att det blir gott det
jag gör också.

Idag har jag varit duktig & varit på alla lektioner, imorse
for jag på gymmet & tränade lite styrka. Synd att det finns
människor i den här världen som är så satans otrevliga,
jag menar har jag bokat gåbandet klockan 8 så är jag där
8 och inte någon minut efter, idiiiiiiiiiiot.
Sen for jag på skolan & hade samhälls och äcklig lunch
var det idag, tror dom serverade mosad renhjärna om jag
ska vara ärlig, så det blev sallad till lunch idag.
Efter lunchen hade jag matte med Johanna, hon åker utom-
lands nästa vecka. jag tycker att hon kan ta med mig i sin
resväska så slipper jag vara här och plugga en massa.
Sist hade vi engelska och jag måste säga att jag är väldigt
stolt över mig själv, efter att ha suttit en kvart av lektionen &
klagat på hur mycket jag ligger efter så började jag arbeta och
hann en hel del! det är mycket bra.
Så nu ska jag peder & pappa laga chicken en selada eller hur
det nu stavas ;p sen ska jag och peder på gymmet, han fick ju
inte träna något imorse och jag vill springa!


du behöver inte göra precis som jag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Jag kan hjälpa dig, om du har läst mina instruktioner :') (50 kronor för en design, skicka ett mail till mig hur du vill ha det... väntetiden är just nu lite längre då många står i kö..)

2009-02-20 @ 17:32:50
URL: http://xevelina.blogg.se/
Postat av: caroline

kan hjälpa dig gratis ja ;)

2009-02-20 @ 19:03:10
URL: http://carolinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0