22 Februari - 09.

jag vet inte riktigt var jag ska börja, det finns så många
tankar i mitt huvud just nu så jag vet inte riktigt vilka ord
jag ska välja för att kunna förklara det så bra som möjligt.
en sak är säker iallafall, jag hatar falska människor.
människor som är falska finns inte i min värld.
jag är grymt less på alla hårda ord jag får höra, det gör så
fruktansvärt ont att få höra såna saker som jag fått höra idag.
Att folk inte gillar mig kommer jag alltid att få leva med, dom
val och dom sakerna människor tycker om mig är bara något
jag måste acceptera & det gör jag.
Jag kommer aldrig tvinga någon att älska mig, jag kommer
aldrig tvinga någon att acceptera mig. För alla har vi egna val,
och det är något jag inte kan påverka.
Men jag hoppas verkligen att du en dag inser hur fel du gör.
Du sårar inte bara mig, du sårar en människa som jag verkligen
älskar och som jag skulle göra allt för.
Det är precis som jag sagt förut, alla människor är olika & alla
människor blir ledsna över helt olika saker.
bara för att jag blir ledsen över en sak, som vissa tycker är en
liten skitsak förtjänar jag inte att bli behandlad som du behandlar
mig. För jag har inte gjort något fel, jag har bara berättat hur jag
känner. Precis som du också gjort många gånger i ditt liv.
Visst hatar jag människor och skulle vilja att dom försvann, men
det är saker som jag håller för mig själv. För jag är inte så ond att
jag vill få andra människor att inte kunna sova om nätterna, jag vill
inte att människor ska få må dåligt. och det är inte mig du sårar mest
utan den som borde stå dig närmast.

Jag sätter alltid min familj i första hand, det spelar ingen roll vad det
handlar om så sätter jag alltid dom först.
Jag skulle aldrig någonsin förstöra mellan marcus & malin, jag skulle
aldrig vilja förstöra mellan joakim & mia. För jag vet att dom älskar varandra
annars skulle dom nog inte vara ilag & är dom lyckliga så är jag lycklig.
Jag kanske har en bättre relation till mina bröder, men det hör till godton
att inte vräka ur sig saker som man vet sårar.
Även fast du kanske hatar mig och du tycker saker som jag gör är fel så
behöver du inte yttra dig om dom sakerna, för tycker Peder att han blir dåligt
behandlad så får jag nog veta det av honom.
Peder skulle nog aldrig vara tillsammans med någon som behandlar honom
som skit, han skulle inte ens vara med mig om han mådde dåligt av det.
Jag vill bara att människor ska tänka på att sköta sitt istället för att förstöra
mellan andra & en vacker dag hoppas jag du ser vad du gör mot en människa
som du faktiskt står väldigt nära, jag hoppas verkligen du börjar tänka om.

Och så vill jag bara säga en sak till, jag älskar verkligen dig Peder.
och det finns ingenting jag inte skulle göra för att det skulle vara vi
två hela livet, du är det bästa som någonsin hänt mig.
jag kommer aldrig lämna dig för att människor försöker förstöra,
våran kärlek är så mycket bättre än allting annat.
Du är mitt allt.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att vi älskar dig med å du kommer alltid att vara min syster, det är bara att komma hem till mig om du är ledsen eller om du bara vill dricka en dricka för jag finns här å det gör mia med



kramar storebror

2009-02-22 @ 22:06:59
Postat av: Bror

finns alltid där för dig det är bara att du kommer hem till mig och tar en dricka eller vad du nu vill ha för jag och mia finns där....älskar dig syster

2009-02-22 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0